כניסה - Login
 
צור קשר
 
ערוצי הקשר
 
x
כשצריך
מדריך
 כניסה לחשבון
או
באמצעות קוד חד פעמי
רק בעברית בבקשה
שם פרטי וגם שם משפחה בבקשה
שלחו לי קוד
אולי עוד לא יצרתי קשר


פרטים טכניים על הקורס
להכשרת יועצי זוגיות, הורות ומשפחה

אפילו בפרטים הטכניים של הקורס להכשרת יועצי זוגיות, הורות ומשפחה ובשמם היחודי לנו - זוגיולוגים, מכון לה-וידה בולט בחדשנותו -

הקורס במתכונת מתגלגלת – on going. זה אומר, שתכנית הלימודים מעגלית – מחזורית. סדר השיעורים של הקורס מעגלי קבוע, כמו בגלגל הענק בלונה פארק. הפורמט המחזורי, שניתן לנו מנותנת החסות שלנו, אוניברסיטת ניו-יורק, הוכיח עצמו, כאידאלי ללימוד של מדע הוליסטי  שלם, שבו לא ניתן להסביר נושא, מבלי לקשור אותו לכל שאר הנושאים. לכן, בכל שיעור יש לנו 2-3 מצטרפים, שזהו להם השיעור הראשון. באותו שיעור ישנם גם 2-3 מסיימים, שזהו להם השיעור האחרון. המצטרפים החדשים משתלבים במהירות בכיתה ואף נהנים מעזרתם של הוותיקים.

הקורס אורך  כ 10 חודשים וכולל 20 שיעורים, בימי רביעי מ 17:30 עד 22:15 רק פעם בשבועיים, כי זהו הקצב הנכון ללמוד את הקורס הזה.

בעידן הפוסט קורונה, הזום אטרקטיבי מאוד למרבית הציבור ולכן הקורס שלנו היברידי – פרונטלי ודיגיטלי גם יחד. בכל שיעור לכולם יש זכות בחירה – באם להשתתף פרונטלית או להשתתף בזום.

בניין המכללות שלנו  בפינת יגאל אלון 123 תל-אביב, במרחק 5 דק' הליכה מתח' רכבת השלום בעזריאלי​.

בנוסף ללימוד החי, כחלק אינטגרלי בדרך הלימוד, החניכים לומדים גם ב VOD וגם מהספר של הקורס.

לא רק המדע העיוני בקורס, גם הפרקטיקה חשובה כמובן  ולכן בכל שיעור רביעי מובאים תרחישי יעוץ זוגי בגוף ראשון והחניכים כך מתרגלים הלכה למעשה את הדיפרנציולוגיה.

צרו איתנו קשר וגם השיבו על מבחן ההתאמה הבלעדי לנו, למקצוע הזוגיולוגיה, המקצוע הכי שווה בעולם, כי זהו הזמן הנכון לכם להמציא את עצמכם מחדש.