PageTitle=ריפוי עצמי - מכון "לה-וידה" - אימון מנטלי ריפוי עצמי - מכון "לה-וידה" - אימון מנטלי
x
פייסבוק אינו מגיב לבקשה שלך מכאן. נא להזין כאן כתובת מייל פעילה.
נא שילחו לי קישור כניסה אישי
הזינו את הדואר האלקטרוני חוקי
צור קשר
נושאים
אימון מנטאלי >

אימון מנטאלי

ריפוי עצמי

מחבר: רונית דניאל | 16/01/2011
ריפוי עצמי

חשוב לדעת על ריפוי עצמי -  אתה כמעט ולא תדע איך ריפוי עצמי מתרחש ואף על פי כן, תהיה לך בריאות טובה, כך או כך.

אדם בן 61, פרנק שמו, לאחר 40 שנות לחץ ושחיקה בעבודה, אובחן כסובל מסרטן גרון מסוג קטלני, ונאמר לו שסיכוייו לשרוד קטנים מ- 5%. הוא איבד רבע ממשקלו, סבל מחולשה קיצונית, התקשה לבלוע אפילו את רוקו והתקשה לנשום. רופאיו התווכחו ביניהם אפילו על הטעם שבטיפול בהקרנות, משום שהיה ברור, שהטיפול עלול רק להחריף את סבלו, מבלי להגדיל את סיכוייו לשרוד. הרופאים החליטו להמשיך בכל זאת. אז, למזלו של פרנק, הצטרף לטיפול ד"ר א. קארל סימונטון, אונקולוג רדיו-תרפיה ומנהל מרכז הייעוץ והמחקר בדאלאס, טקסס.

סימונטון הציע לשדרג את הטיפול הקונבנציונאלי בטכניקות של ריפוי עצמי


ריפוי עצמי משמעותו - שפרנק בעצמו ישפיע על מהלך מחלתו. סימונטון לימד את פרנק טכניקות הרפיה (מדיטציה) וריפוי עצמי באמצעות דמיון מודרך. מאותו רגע ואילך, שלוש פעמים ביום, פרנק דמיין את ההקרנות שקיבל כמיליארדים של כדורי אנרגיה זעירים המפגיזים את תאי גופו. הוא דימה בדמיון מודרך (הקשיב להנחיה מוקלטת על רקע מוזיקה מדיטאטיבית) את תאי הסרטן כחלשים יותר ומבולבלים יותר מתאי גופו הרגילים וכך, בלתי מסוגלים לתקן את הנזקים שספגו. אז דמיין את כדוריות הדם הלבנות בגופו, חיילי המערכת החיסונית, נוהרים מעל התאים הסרטניים הגוססים והמתים, ונושאים אותם לכבד ולכליות שלו, משם מתנקזים מחוץ לגוף. התוצאות היו דרמטיות וחרגו בהרבה ממה שצפוי לקרות בטיפולי קרינה מסוג זה. טיפולי הקרינה פעלו כבמטה קסם בזכות תהליך מקביל של ריפוי עצמי. פרנק כמעט ולא התנסה כלל בתופעות הלוואי המקובלות – נזק לעור ולרקמות ריריות. הוא חזר למשקלו, התחזק, ובמהלך החודשיים הבאים נעלמו מגופו כל סימני הסרטן.


המשך המחקר - ריפוי עצמי בעזרת תרגול דמיון מודרך


במחקר המשך, העבירו סימונטון ושותפיו דמיון מודרך ל – 159 אנשים הסובלים מסרטן חשוך מרפא במושגים רפואיים במטרה לחולל בקרבם תהליך עקבי של ריפוי עצמי. תוחלת החיים הידועה לחולים כאלה, עמדה על  12 חודשים בממוצע - ללא סיכויי החלמה. ארבע שנים אח"כ, 63 מתוכם היו עדיין בחיים, מתוכם 14 ללא כל סימני מחלה. אצל 12 חלה נסיגה של הסרטן ואצל 17 נותרה המחלה ללא שינוי. ההישרדות הממוצעת בקבוצה היתה  24.4 חודשים, יותר מכפול מהנורמה הלאומית בארה"ב. השימוש התרפויטי בדמיון מודרך לריפוי עצמי תופס כיום את המקום הרביעי כטיפול אלטרנטיבי בסרטן.


המוח מצוי בכל מקום בגוף - זוהי מקשה אחת - גוף נפש


בכנס רפואה אלטרנטיבית על פסיכו נוירו - אימונולוגיה –המדע החדש החוקר את יחסי הגומלין בין הנפש (פסיכו), מערכת העצבים (נוירו) והמערכת החיסונית (אימונו) – גוף נפש - שנערך בסוף שנות השמונים, הצהירה קונדס פרט, ראש המחלקה לביו-כימיית המוח במכון הלאומי האמריקני לבריאות הנפש, שלתאי המערכת החיסונית – כדוריות הדם הלבנות – יש קולטנים נוירופפטידיים. נוירופפטידים הן מולקולות שבהן משתמש המוח לתקשורת, הטלגרמות שלו, אם תרצו. המדענים נהגו לחשוב שניתן למצוא נוירופפטידים במוח בלבד. אולם קיומם של קולטנים (מקבלי הטלגרמות) על תאי המערכת החיסונית שלנו מראה, שמערכת זו אינה נפרדת מהמוח, אלא מהווה למעשה שלוחה שלו. נוירופפטידים התגלו במקומות נוספים בגוף, תגליות שהובילו את פרט להודות שאינה יכולה יותר לומר היכן נגמר המוח והיכן בדיוק מתחיל הגוף.המסקנה אם כן ברורה – למוח (כל מה שהוא כולל – מודע + תת מודע + נפש + הרגשה + דעת + אמונה + הבנה + אי הבנה וכו') שליטה כמעט מוחלטת על המתרחש בגוף לטוב ולרע – זהו הבסיס המוצק לכוחה של רפואה אלטרנטיבית בכלל ושל ריפוי עצמי בפרט.


לא מעט הרצאות עוסקות ברפואה אלטרנטיבית ובריפוי טבעי


ההרצאות המומלצות ביותר עוסקות דווקא בריפוי עצמי ולא בכדי - שהרי אם אם אין אני לי - מי לי. לקחת את הבריאות האישית שלנו לידיים - תרתי משמע ולהחלים בכוחות עצמנו - ריפוי עצמי פרקסלנס. אין לכך תחליף. זוהי הבריאות האופטימאלית.


חייגו או צרו קשר ואנחנו נתקשר

<