PageTitle=הקשבה פעילה - מכון "לה-וידה" - אימון מנטלי הקשבה פעילה - מכון "לה-וידה" - אימון מנטלי
x
פייסבוק אינו מגיב לבקשה שלך מכאן. נא להזין כאן כתובת מייל פעילה.
נא שילחו לי קישור כניסה אישי
הזינו את הדואר האלקטרוני חוקי
צור קשר
נושאים
אימון מנטאלי >

הקשבה פעילה

אל ספקי העילית בתחום

הקשבה פעילה
מה נסתר מהעין ובהקשבה פעילה ניתן לגלות ? בהקשבה פעילה נחשף מידע קריטי לנו עלינו ועל זולתינו. מידע הנחוץ לקבלת החלטות נכונה. לפעולה נכונה. בהקשבה פעילה נשפר הכל - מתקשורת בין אישית דרך זוגיות ועד הצלחה בעסקים. כל מנהל חייב להיות מודע לנעשה מתחת לפני השטח. ככל שהמודעות עולה, ננהג ביתר חוכמה ובהצלחה יתרה.

תופתעו לשמוע...


החושים חיוניים לנו לקלוט, לדעת ולהבין. ככל שהחושים חדים יותר, אנו חזקים יותר. ידוע כי כאשר האדם סובל מנכות, האדם מפצה את עצמו בחיזוק יתר האיברים ובחידוד החושים הבריאים. לפיתוח הקשבה פעילה, האם עלינו ללקות בעיוורון חלילה ?
לפיתוח הקשבה פעילה תזדקקו לעצירה קצרה, התבוננות, התכווננות ופתיחות מחשבתית. תחילה נקלוט יותר בזכות הקשבה פעילה של משמעויות נסתרות בין המילים ובשפת הגוף ובהמשך תתפתח גם האינטואיציה ונקלוט גם מעבר למילים ולשפת הגוף. לפיתוח הקשבה פעילה יש ללמוד את דרך הפעלת החושים שמעבר. ללמוד כיצד להקשיב באמת. לכבות קצת את המחשבות שרצות ולהדליק את האור במקומות אחרים. יש ללמוד כיצד להרגיע את קצב גלי המוח ולהיפתח להקשבה עמוקה. לפתוח רדאר ובאמת להקשיב.


כיצד לקלוט מסרים מוצפנים ?


החיים אינטנסיביים ואנו לא מתפנים להקשיב באמת. אם לא נקשיב באמת למתרחש בנבכי נשמתנו ולמתרחש בנפשם של הסובבים אותנו, נמשיך להתנהל כמו כבדי ראיה ללא משקפיים. חוש השמיעה והראיה העל חושית ניתנים לפיתוח - כמעט אצל כולם ! ככל שתתפתח האינטואיציה, השימוש בה ייעשה שיטתי ורצוני. אנו זקוקים למידע. אנו זקוקים למקורות מידע ותובנה שמעבר למחשבה המודעת. המידעים והתובנה מקנים כוח. ליקוט המידע והתובנה באמצעות האינטואיציה מקנה יתרון משמעותי בכל תחומי החיים. מקור התשובות הוא בין היתר התת מודע כמובן - המשתכן במוח, וגודלו פי 10 מזה של המודע. עוצרים לרגע את המירוץ, נפתחים אל החוש השישי והשביעי , ומגלים שזה ברור ומוצק כמו לראות - לא פחות.

מציג 1-2 מתוך 2 מאמרים 1
הקשבה פעילה בתקשור הקשבה פעילה בתקשור מתוך התמרה רוחנית-תקשור לאנושות מאת אליאן | הוצאת אור מהו תקשור? כיצד אני, טקלון, יוצר קשר עם אליאן, המתקשרת עמי? כ...
משבר בזוגיות - להשאר או לוותר ? כאילו דווקא כשבשלה ההכרה שהזוגיות במשבר, עוד בטרם הספקנו לדבר על ייעוץ זוגי, בבוקר המחרת עזבתי למסע מכירות בן שלושה שבועות, שהקיף ...

חייגו או צרו קשר ואנחנו נתקשר

<